Úvod > Historie

Historie

Jsme pracoviště s tradicí od roku 1994. Poděkování pracovníkům, kteří spoluvytvářeli image rehabilitace v minulosti:
Petr Kalina, Mgr. Pavla Nováková, Jindřiška Čechurová, Anna Kopecká, Renata Bernardová, Martina Brunnerová, Alena Dušková, Martina Hánová DiS., Jana Merhautová

Vývoj našeho rehabilitačního centra v letech

2015 - rekonstrukce tělocvičny

2011 - 2012 – vybavení vodoléčby nejmodernějšími vanami.

2010 - udělena Rehabilitaci Plzeň s.r.o. Akreditace Ministerstva zdravotnictví ČR - tím získáno oprávnění k uskutečňování vzdělávacího programu pro obor REHABILITAČNÍ A FYZIKÁLNÍ MEDICÍNA pro vzdělávání lékařů v tomto oboru.

2009 – rekonstrukce ordinace.

2007 – terapeutické možnosti rozšířeny o přístrojovou lymfodrenáž, která je vhodná k léčbě lymfatických otoků, zlepšuje žilní cirkulaci při onemocnění žil dolních končetin a zmírňuje otoky dolních končetin po úrazech a operacích.

2001 – zakoupen výkonný skenovací švýcarský laser firmy Medistellar, tím rozšířeny možnosti léčby otoků a onemocnění měkkých tkání – vazů, svalů, nehojící se jizvy po chirurgických zákrocích. Laseroterapie je vhodná pro regeneraci kůže, svalů, vazů po fyzické námaze, léčí úponové bolesti, užívá se k hojení zánětlivých projevů tkání a bolesti svalů v okolí páteře a kloubů. Zakoupen elektroléčebný přístroj Rebox.

2000 – vybudována nová prostorná tělocvična v I. p. budovy. Tělocvična vzešla z potřeb doplnit chybějící prostory pro léčebnou tělesnou výchovu v suterénu.

1995 – vybudováno nové pracoviště rehabilitace, včetně elektroléčby, vodoléčby, LTV na přístrojích, v suterénu budovy. Suterénní prostory byly vybrány za účelem využití možnosti bezbariérového přístupu pro nemocné.

1994 – otevřena soukromá ordinace neurologie a fyziatrie, balneologie a léčebné rehabilitace ve 2. poschodí budovy Sokolovská 77, Plzeň. Rehabilitace zahrnovala elektroléčbu, lavatherm, měkké a mobilizační techniky, LTV, ultrazvuk, klasické masáže, akupunkturu, vakuoterapii – baňkování.